2008-06-12

Pågatågen

Grym rubrik ;) Och för dom som inte vet så heter tågen så här nere.

Idag har jag varit i Malmö hela dagen. Jag har fixat mina naglar, lämnat igen trasiga saker på FACE, köpt lite hårgrejor - glansspray, schampo & balsam och silikondroppar, allt av märket TIGI. Ett nagellack, en tröja och 3 par örhängen som var skit coola. Ja roligare än så blev det nog inte just idag. Men jag är nöjd. Eller jo förresten, jag köpte 3 stycken vita gerbera också.



Och sen jag kom hem har jag gjort något ytterst ovanligt. Jobbat med min affärsplan. Jag har även en ny favoritlåt. Eller egentligen flera, men idag presenteras bara en.

Natasha Bedingfield ft Sean Kingston - Love like this

You’re the only one that knows me
Love it when you hold me
Never find a love like this
Let me hear you say
Now I’ll never be lonely
Look at what you’ve shown me
Never find a love like this.

Well this life tried to keep us apart
You keep callin me back to your heart
Let me hear you say
Aren’t you glad you found me
Wrap you all around me
Never find a love like this.

Inga kommentarer: