2008-06-15

The reason

Äntligen klar med all städning och sista tvättmaskinen är precis i gång satt. Att det ska ta nästan en hel dag att få detta gjort, det är märkligt. Men nu är det som sagt gjort för denna gång.

Helgen har bestått av mys och fotboll, inte just så mycket mer faktiskt. Men det duger för mig. Det har varit väldigt skönt. Sverige förlorade mot Spanien i fotbollen igår, 2-1. Zlatan stod för Sveriges enda mål och blev sedan utbytt efter första halvlek med smärta i knäet. Nu väntar ny match mot Ryssland. Då är det bara vinst som gäller..

Jag bröt för övrigt av en nagel idag. Det gjorde så fruktansvärt ont. Jag körde den rakt in i diskbänken. Jaja, det var för dig som var intresserad av att veta..

Sen har jag glömt att tala om för den som ville veta att Fredde och Mia fick en pojke, Noel. Han såg dagens ljus fredagen den 2 maj. Grattis!


-----------------------------

Och det verkar inte bli någon utlandsresa för oss nu i juni heller. Marthin måste nog jobba. Jag får hoppas på en utlandsresa i augusti istället då kanske. Ja vi får se vilket det blir.

Jag har sett en jätte cool radio som jag vill ha. Tyärr hittar jag ingen bild, men köper jag en så kommer jag självklart att lägga upp en. Och ni som känner mig väl vet att jag kommer köpa denna radio inom kort. Förmodligen redan imorgon, kanske på tisdag.

Och parfymerna som jag beställde, dom kom i fredags. Så snabbt, det är service.
-----------------------------

Den enda som hindrar dig från att uppfylla din dröm är du.

Inga kommentarer: