2008-09-17

En mycket bra dag!

Idag har det varit en enormt bra dag. Nästan så bra att den är värd att lägga på minnet.

Det började med att jag fick starta-eget-bidraget beviljat på förmiddagen. Vilket jag inte trodde att jag skulle få. Men varje krona är välkommen, så klart.

Efter detta glädjebesked ringde min bankkontakt och frågade vad jag skulle pyssla med ikväll. Och det var ju väldigt lite som vanligt. Med det bjöd hon in mig till Swedbanks loge uppe på Skellefteå Kraft Arena, för att se elitseriepremiären för AIK mot Rögle. I samma veva fick jag även chansen att presentera mitt företag och min affärside'. Jag fick positiva reaktioner, mycket frågor och alla var nyfikna. Med andra ord en mycket givande kväll.

Då till hockeyn som var ruskigt spännande. Inför tredje perioden ligger AIK under 0-3. Dom vänder detta och matchen går till förlängning. AIK drar längsta strået och vinner matchen, 5-4.
En kokande Skellefteå Kraft Arena i premiären. Precis som det ska vara. En sak som jag dessutom måste kommentera är att det är fruktansvärt kul att se så många Skellefteåjuniorer på isen. Kul med lite nytänkande som gör att vi får se ett yngre Skellefteå AIK än på mycket länge. Det var på tiden. Tack "Säcken"!

Nu blir det sängen, det är jobb imorgon nämligen..
God natt till samtliga!

Inga kommentarer: