2008-10-18

Lördag

Denna lördag har varit väldigt lugn och skön. Vi började med att sova ut imorse, sedan gjorde jag omelett till min älskade sambo. Efter detta slappade vi på soffan en stund för att ta en promenad i det sköna höstvädret. Vi stötte på först Jens, sedan Nuno. Dom var sugna på lunch. Så vi höll dem sällskap under lunchen. Det slutade med att Marthin följde Nuno hem och spelade tvspel. Ovanligt! :) Själv gick jag hem och dammsugade och skurade golvet.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på matchen mellan Skellefteå AIK och Luleå. AIK leder med 2-0 efter två perioder. Bara hoppas på att dom håller i det och tar 3 poäng. Det är ca 1 timme kvar till arbetet på krogen börjar. Det känns sådär just nu. Men det blir alltid bättre när man väl är på plats. Vinst för AIK ikväll och vi kommer få mötas av ett gäng idioter på krogen, garanterat.
Men det är väl iofs precis som vanligt.

Nu ska jag borsta mina tänder och ta på mig krogutstyrseln.
På återseende, inom kort.


Inga kommentarer: