2008-10-21

Slutet av tisdagen

Tisdagen har gått och det är endast knappt en timme kvar av denna dag. Jag har fått rätt mycket gjort idag ändå. Jag har skrivit klart lite fakturor, fixat med kvitton, köpt en hylla, min snälla mamma har hjälpt mig att få upp den på väggen. Hon har även sytt till mig, ett draperi som jag ska ha på vila för att dölja köksdelen på min övervåning. Jag införskaffade även en kuvertväska i leopardmönster. Den var inte jätte snygg, men inte jätte ful heller. Den duger en eller två gånger på krogen för det priset.

Om jag inte skrivit det tidigare så har jag även köpt en cerise kuvertväska i ormskinn. Den var lite annorlunda. Inte riktigt jag, men det kan också vara bra att ha någon gång.

Vad ska jag mer skriva om dagen? Mina visitkort har inte kommit, mina testers från i.d. bare Minerals har inte heller kommit, däremot så har testerstället kommit. Det är ju bra. Men det skulle vara kul att få fylla det snart och börja använda det.



Nu blir det sängen, jag ska snart ner på jobbet igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh,så kul!

Hoppas du tycker om den.

Kram

Anonym sa...

True true!

Ida sa...

Kan tänka mig att det är tufft ibland! Jag är ju tyvärr en person med väldigt dåligt tålamod... Fast iofs tror jag att det är en annan sak om man gör något man brinner för... Vart håller du till då? Har du någon lokal i stan?

Jag jobbade ju på Norra Skogsägarna i Ostvik med administration, men mitt vick har gått ut och det var meningen att jag skulle fortsätta timvicka på gruppboendet för hjärnskadade som jag jobbade på förut.. Men då blev jag sjuk så jag har inte hunnit börja om där än...

Längtar efter att jobba, det suger att gå hemma bara!