2008-10-28

Tisdag

Tisdag idag och jag hoppas alla hittar svaren på sina kommentarer :)
Idag blev det jobb på KICKS. Dock inte så länge som det var meningen. Det skulle ha kommit fyra pallar, varav bara en dök upp. Det blev inte så mycket att göra, så jag gick hem istället. Jag fixade en ny svart kruka till min blomma och en svart diamant-dekoration.


Jag svängde förbi hos mamma som hade sytt ihop våra lakan, tvättat våra handdukar och lagt upp mina byxor. Vad skulle jag göra utan min mamma? Förmodligen trampat sönder mina för långa byxor och jag hade varit tvungen att köpa nya lakan. Min slutsats är i alla fall att jag inte skulle klara mig en enda dag utan henne eftersom hon hjälper mig med ALLT! Jag har varit på medlefors folkhögskola och lämnat mina visitkort + broschyr. Får se om det kan tänkas komma någon kund därifrån. Kanske.

Ikväll är det hockey. Skellefteå AIK - Timrå, hur ska det gå? Jag tippar 3-1 fördel Skellefteå. Tyvärr ska jag inte dit och se eftersom jag ska försöka få lite annat vettigt gjort. Får se hur det går. Att göra en tidig kväll ligger också högt på listan.
------------------------------
Fast nu 5 minuter senare ringer pappa och säger att dom har en biljett över till hockeyn ikväll. Och jag kunde inte säga att jag inte har tid, jag tackade ja till den platsen. Så jag får se hockeyn ändå. Min tippning kvarstår 3-1 till Skellefteå. Jag skriver troligtvis någon rad när jag är tillbaka runt 22:00 någon gång. Hoj!


Inga kommentarer: