2008-10-29

Utmaningen

Onsdag. Idag har jag arbetat och fått ett och annat gjort. Tro det eller ej. Min beställning från Dermarome och i.d. bareMinerals har kommit. Dock var några saker fel, men inte så det gör något. Jag har fått ett tråkigt besked idag. Men världen går inte under för det. Det är bara fortsätta trampa på och fortsätta kämpa. Jag har ringt några samtal, annonsen börjar ta sig, bidraget jag sökte tidigare i höst har kommit in på kontot.

Lotta, förlåt. Jag har sett att du har "utmanat" mig, men jag har inte hunnit sätta mig ner och fundera över detta. Men jag tänkte göra ett försök nu. Dock så svarar jag bara på frågorna, jag utmanar ingen. Till saken hör att jag hatar sånt här. Men jag gör det bara för att det är du som utmanat mig :)

Så till utmaningen som handlar om att berätta 7 saker om sig själv, alldagliga och knäppa.

1. Jag har städmani.

2. Jag blir oerhört irriterad på folk som trycker på "knappen" vid övergångställen och går även om det är rött.
Ge tusan i att trycka och gå bara.

3. Jag har nyss startat firma.

4. Har ett kontrollbehov som heter duga.

5. Enligt mig heter det negerbollar, inte chokladbollar.

6. Jag har endast 1 levande blomma i vår lägenhet.

7. Jag sover alltid med radion på.

Så, det var det. Det var förmodligen en hel del man inte visste.
Men så är det.

Imorgon är det torsdag och det är snart helg igen. Torsdagen kommer bestå av ett möte på förmiddagen, sedan ska jag försöka få lite ordning och reda på diverse saker, posta lite brev och fixa och dona med lite papper och sist men inte minst få ordning på min beställning från i.d. bareMinerals.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hjärtat!
De är väl inget personligt?
Kram

Anonym sa...

Hej igen :)
Tack för tipsen än en gång. Testade mineral veilen och tyckte det funkade ganska bra! Dock blev jag lite torr av den, så jag måste nog införskaffa en primer, som du sa. Hur man kan vara fett och torr på en och samma gång kommer ALLTID att vara ett mysterium för mig.. men jag ska absolut kolla in den andra borsten också.

Hm, jag tror inte jag prövat några salong produkter direkt. Har du något att rekomendera?

Jag kommer hem till Skellefteå snart och ska absolut kika in och spana in concealern.

Förresten så heter jag Nicola och är sminkfanatiker! :) haha!

Kram!

Anonym sa...

Hejsan, Har du någon färg-karta på I.D? Jag har nämligen nu warm-tan men tycker den är aningen för ljus, (är mörk) kanske skulle behöva en mörkare att kanske blanda med för att hitta min färg.