2008-11-27

Helg och ledig

Torsdag och avslutad kundkväll. Det blev en lika trevlig kväll som alltid. Nu är vi lediga från kundkvällarna i en vecka innan vi tar nya tag, för att sedan ta några veckors ledigt över jul. Sen kör vi igång i januari igen. Är det någon som tycker att detta låter intressant och vill göra något kul med sina arbetskamrater, hör av dig så kanske ni också kan få en inbjudan :)

Imorgon åker vi, jag och Marthin, Kerstin och Nuno på en liten semester över helgen, ner till Sthlm. Och sedan ska jag kursa lite på söndag och måndag. Det ska bli skönt att komma bort lite och få se och göra något annat, och dessutom få rå om varandra lite. Det är mycket värt och väldigt välbehövligt. Nu avslutar jag detta för några dagar framåt och återkommer möjligtvis på måndagkväll, om jag kommer mig hem med flyget vill säga.

Trevlig helg på er och sköt om varandra!

Inga kommentarer: