2008-11-17

En bra dag

Och nu så är det äntligen bokat och klart att Marthins föräldrar och lillasyster kommer upp till Skellefteå över jul. Tyvärr följer inte farmor Ebba med, vilket blev en besvikelse för min del. Men man måste förstå henne också, hon är gammal och kanske inte orkar riktigt. Jag har full förståelse för detta, men tycker det är tråkigt. Riktigt tråkigt! Men vi får glädjas åt att Eva, Berndt och Malin kommer hit istället :)

Jag har klippt mig. Nu är Marielle koorthårig, och hon trivs. Idag har jag haft besök av norran på jobbet. Det blir ett reportage så småningom, typ i januari. Bättre sent än aldrig. Imorgon är det tisdag och ny arbetsdag. Fixa med lite grejor på förmiddagen, kunder på eftermiddagen och sedan kundkväll med Lilla Marie och
KI frisör och shop från 18:30. Det blir ännu en spännande och förhoppningsvis givande kväll.

Nu ska jag se hockeykväll efter att AIK har besegrat Modo Hockey med förkrossande 6-0. Synd bara att man inte fick se matchen. Det hade varit kul. Men man får inte allt här i livet. Jag fick en skön och trevlig promenad med Py istället. Det var nog trots allt bättre.

Nu blir det hockeykväll. Hoj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas de går bra för dig ikväll!
Kram