2008-12-03

Onsdag

Hemma efter en lång dag på jobbet. 12 timmar närmare bestämt. Det känns i kroppen och i huvudet. Jag är helt slut. Ikväll hade jag KICKS på besök. Kul med lite gamla arbetskamrater. Det blir prat om lite annat än bara mitt arbete. Så det var mycket trevligt.

I övrigt har dagen varit ganska lugn. Jag har inte gjort så mycket mer idag än att faktiskt bara stå i receptionen. Ringt banken om lite papper, ringt posten men inte fått något svar, försökt få tag på ett t-ställ till min rekvisita på jobbet. Jag tror att jag har lyckats. Vi får dock se till vilket pris. Det återstår att se.

Imorgon är en ny dag. Jag ska återigen på banken. Vi får se om jag blir klokare efter detta besök. Jag ska och fixa mina hemska naglar, som för övrigt växer som ogräs. Sen får jag förhoppningsvis min beställning imorgon på all makeup som tagit slut. Ja det blir förmodligen en dag fylld av arbete imorgon också, förhoppningsvis.

Nu ska jag sova, Marthin kommer hem om ca 2 timmar. Och då har han helg. Hur skönt låter inte det? Dock ska vi jobba på krogen hela helgen, så det blir inte så mycket ledighet.

Inga kommentarer: