2008-12-17

Onsdag

Vi kommer allt närmare jul och hysterin nere på stan blir bara värre och värre. Att folk inte planerar bättre, det är något jag har svårt att förstå. Folk trängs och nästan bråkar om saker. Varför inte vara ute i mer god tid och slippa det där. Ja folk börjar kanske snart inse detta.

Dagen idag har bestått av arbete, stress, telefonsamtal, Marthin har klippt sig och det blev riktigt bra, har varit förbi på jobbet och hämtat hem min fina blomma som jag fått från en leverantör, varit till mamsen som så snällt har bakat två kakor till mig till Marthins födelsedag. Själv hade jag aldrig varken klarat av det eller hunnit med det. Imorgon får jag dessutom inte glömma att jag ska ringa och beställa en tårta, + att jag har massor med andra telefonsamtal som jag också måste ringa innan alla människor går hem från sina jobb för att ta lite julledigt.

Imorgon är det arbete på kicks som gäller, och dessutom 5 dagar fram också. Men det blir nog bra. Efter dessa dagar kommer Marthins föräldrar och lillasyster upp och hälsar på i några dagar. Vilket betyder ledigt. Det ska bli såå skönt. Och det blir jätte kul att dom kommer upp hit. Hoppas bara att vi får behålla någon snö tills dess. Som vädret är nu börjar man fundera.

Det spelar ingen roll vilka kläder man har på sig ute, det blir fel hur man än gör. Och blöt blir man om fötterna. Det är plaskvått på gatorna och det är inte jul för mig. Det är ju trevligt om det iaf är lite snö. Det känns lite bättre då..

Idag har jag även kommit fram till att Rihanna är riktigt snygg, hon ser verkligen bra ut. Hon har ett annorlunda utseende, mörka vackra ögon, speciella drag på alla sätt och vis. Men det är förmodligen det jag gillar med hennes utseende.

Nu blir det sängen, Marthin sover sedan någon timme då han snart ska kliva upp igen och åka iväg och jobba. Så om det verkar som om vi inte gör annat än jobbar så är det så också. Du har förstått det hela helt rätt, tyvärr.

God natt och sov gott på er.

Inga kommentarer: