2009-01-17

Lördag

Core igårmorse var väldigt skönt när det äntligen var bort gjort. Jag var betydligt piggare hela dagen. Efter passet traskade jag hem i kylan, tog en dusch och gick sedan ner på jobbet. Jag fixade som vanligt med lite papper, tog hand om mina kunder och fortsatte fixa lite innan det var dags att gå hem, och faktiskt ta helg. Eller helg och helg, ha en ledig fredag åtminstone.

Middag hemma hos Py, dels för att hon klarat c-uppsatsen och sen bara för att umgås. Det var mycket trevligt. Sedan bar det iväg ner på stan för att se bio, filmen vi såg var väl så där, jag skulle nog inte se den igen om jag fick den valmöjligheten. Efter bion gick jag till Nuno & Kerstin eftersom Marthin var där. Vi satt där och snackade skit ett tag, för att sedan gå hem och sova.

Vi sov ganska länge idag, och det var riktigt skönt. Jag har tvättat sängkläder, renbäddat, städat sovrummet och toaletten, vilket behövdes. Nu är det hockey hos Nuno & Kerstin som gäller. Vinst eller förlust ikväll, det är den stora frågan? Det återstår att se..

Arbete på Station 8 ikväll, som vanligt. Vi ses i vimlet..

Inga kommentarer: