2009-01-29

Svar

SVAR TILL JESSICA: Ja du har nog rätt. Och visst börjar det vara dags att i alla fall tänka tanken när man närmar sig 25. Själv har jag sagt att har jag inte fått mitt första innan 30, då får det vara. Så det är klart, några år har jag tillgodo. Men man får nog börja öva snart ;) Fast bråttom kan jag inte påstå att jag har med tanke på vilken situation jag befinner mig i idag med företag och annat. Men det är kul att andra börjar skaffa barn och jag beundrar er unga framför allt mödrar som klarar det så jätte bra och helt utan problem. Ett stort plus till er :)

------------------------------------------------

SVAR TILL MARIA: Ja, Sofie har faktiskt hunnit skvallra och jag får gratulera så jätte jätte mycket. Det är verkligen jätte kul. Dock så måste jag bara upplysa dig om att jag inte alls tänkte på er när jag skrev inlägget imorse. Det var några andra par som fick mig att tänka den tanken. Jag skulle aldrig ens i min vildaste fantasi kunna tro att du skaffar barn "bara för att". Bättre än så har jag fått för mig att jag känner dig. Ett stort grattis från mig ännu en gång. Hoppas ni mår bra alla 3 :)
-------------------------------------------------

SVAR TILL DAVID: Värst vad du ska låta klok och påläst jämt. Men jag gillar att du följer min blogg, så fortsätt gärna att låta klok och komma med kommentarer. Och i detta fall har du säkert rätt, det låter mycket troligt i alla fall.

Inga kommentarer: