2009-01-27

Tråkiga j*vla rubriker

Jaha tisdag och ännu en arbetsdag är över. Den struliga kund som avbokat och gått mitt i behandling avbokade idag igen. Sånt driver mig till vansinne. Men nu väntar en faktura där istället. Får se när den inbetalningen kommer, om den kommer.

Så hur har det gått med det äckliga såret på hakan idag? Jag var på vårdcentralen och fick lite alsollösning och någon kräm som verkar helt värdelös. Men jag kämpar på med det ett tag och ser vad som händer. Sedan får jag gå till min husläkare som förhoppningsvis är tillbaka från allt kursande efter helgen. Jag var iväg och tränade imorse, det känns i kroppen nu på kvällskvisten. Arbete och träning imorgon igen, manikyr på morgonen, mina naglar ser hemska ut. Ja i övrigt har jag inte så mycket att komma med. Jag har suttit och gjort klart alla inbjudningar till kundkvällar idag, så äntligen är allt klart. Min stämpel kom idag, den blev jätte bra. Nu väntar jag bara på flaggan/vimpeln. Den blir nog lika bra tror jag.

Nu ska jag fixa med lite papper och sedan sova då jag ska på manikyr tidigt imorgon.
God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

tjaa, är ju ingen utbildad läkare men.. är det så smart att träna då du har en infektion i kroppen? man har ju iallafall hört att det inte är att rekommendera..
tänkte högt bara...haha, ha de gött