2009-02-14

Lördag

Gårdagen bestod av arbete på dagen, sedan iväg på middag hos Lindy med lite vin och någon cider, sedan ner på stan i melodifestivaltältet som dom har smällt upp på torget. Det var så där. Vi sänkte medelåldern med måånga år, det var riktigt dåligt system i in- och utsläppet, trångt med för mycket bord och bänkar, ja det är en del dom kan jobba på till helgerna framöver när dom sätter upp tältet i andra städer. Efter tältet gick vi vidare mot Olearys en sväng, där var istället medelåldern väldigt låg. Vi blev kvar där en timme innan vi begav oss hemåt.

Idag lördag och alla hjärtans dag så gick vi ner (jag & Marthin) och åt lunch på stan och umgicks lite, vi träffade Nuno och Kerstin och tog en kaffe tillsammans med dem, efter detta förbi hos Olle och kikade hockeyn HV 71 - Skellefteå, Skellefteå vann 2-3, viktiga poäng. Marthin är på någon sorts herrmiddag ikväll eller vad dom nu kallade det och själv ska jag jobba på krogen, jag är lite smått orolig över att det kan bli mycket folk eftersom melodifestivalen härjar i stan. Jag ska dessutom ha praktikant ikväll igen, men det ska nog gå bra det också.

Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag/kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas din hjärtedag gick i kärlekens tecken. Men glöm inte att du är min och jag är din. Utan varandra är vi ingenting, men tillsammans är vi allting. Jag är så lycklig att just du är min dotter. Mamma.