2009-02-10

Svar på kommentarer

Lillemor: Jadå, du är duktig på lämna lite avtryck efter dig. Men man kan ju alltid bli bättre ;) Hoppas du mår bra. Kram på dig

Mamma: Ja du har så rätt. Jag tror han är ganska sugen på dra ner på krogjobbet också. Så det är nog inga problem :) Tack för all hjälp idag med ringningen för hyrning av bil. Du är bäst!

Lina: Vad kul att du lämnade en kommentar :) Hur har du hittat till min blogg?

Ida: Jag läste just att du var sjuk. Är du inte frisk innan helgen så kan du komma in nästa vecka. Kolla vilken dag så ska jag boka av lite tid så jag har ordentligt med tid för dig. Krya på dig!

Janni: Du behöver inte känna dig träffad, jag syftade inte på dig. Men det var kul att du gjorde dig till känna. Dock så kommer jag mig inte in på din blogg för att läsa, och det hade ju förstås varit kul att även kunna läsa om din vardag :)

3 kommentarer:

lina sa...

jag har ingen aning. bloggsufa eller mertrafik.se kanske...

Janni sa...

Vad konstigt... Det brukar ju bara vara att klicka på namnet här ovanför... janniwallin.blogspot.com är adressen iallafall :)

Janni sa...

Nu har jag ordnat det! Hade nått fel på inställningarna...