2009-03-01

Helgen

Helgen är över och vi har söndag idag. Helgen har mest bestått av arbete och dessutom lite sömn på det. Igår (lördag) gick vi ner på Olearys och åt middag och kikade hockey, matchen mellan Skellefteå AIK - Linköping. Det blev förlust, men eftersom slutspelsplatsen redan var säkrad sedan innan så var förlusten inte hela världen.

Idag söndag sov jag länge, Marthin körde och jobba på eftermiddagen och kommer hem torsdag, jag gick ner på jobbet en sväng, jag gjorde ett besök på ICA för att inhandla mjölk, fil & bröd, efter detta blev det gymet och powerstrike. Nu befinner jag mig i soffan och ser beck, faktiskt en beckfilm som jag inte har sett. Jag har precis lagt en ansiktsmask, smörjt in mig och filat naglarna. En rätt skön söndag har det varit enligt mig. Imorgon är det måndag igen och en ny arbetsvecka. Denna veckan är det inte riktigt lika mycket jobb inbokat, som tur är. Så jag hoppas kunna spendera mer tid på gymet.

I övrigt har jag inte så mycket att komma med för tillfället!
Nu ska jag fortsätta se beck.. på återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Var det möjligtvis någon av dessa klockor du sett? http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=brands&qNavigationBrand=334&qBrand=334&qFilterType=0&language_id=1&gender=1

Ha det bra! Kram Carro