2009-03-02

Måndag

Jag har hittat en lätt underhållande blogg, inte för läsandets skull men för att titta på bilder och få sig ett gott skratt då och då. Kolla du också :) http://www.sandragrefve.se/ Någon som förresten vet vem hon är, hon verkar vara från Skellefteå?

Linköping valde som väntat Skellefteå i kvarten. Ska det bli ett lika kort slutspel i år för Skellefteå som i fjol? Det återstår att se. Första matchen spelas på torsdag och det känns som att Skellefteå måste vinna då för att ens ha en liten chans i fortsättningen.
Vi får hålla tummarna.

Det blev gymet idag igen efter jobbet. Riktigt skönt. Det blev ett corepass och lite styrke. Sedan en kort promenad ner på jobbet, som vanligt hade jag noll koll på när jag börjar imorgon. Men nu vet jag och ska därför snart försöka sova så jag får mina timmars sömn. Jag har varit så otroligt trött på sistone. Det kan iofs bero på allt jobb, så därför får jag försöka ta igen detta nu.

God natt och sov gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud. Hur f*n kan man frivilligt lägga ut naken bilder på sig själv?

Anonym sa...

Marielle, efter att ha läst igenom din blogg så verkar du mest bara bitter.

Vad är det med dig?
Varför rör det ens er i ryggen att hon lägger ut bilder på sig själv utan kläder?
Att du inte kan tänka "Jag skulle aldrig gjort det men att hon gör det är hennes val". Istället ska du försöka idiotförklara människor till höger och vänster.

Huvudsaken att du känner att du blir en bättre och lyckligare människa.

Sandra sa...

Googlade lite och hittade ditt inlägg, yes jag är från skellefteå och står för det jag gör. Jag älskar min kropp och skäms inte för att visa upp den. Varför inte visa det man har? :)

Kram!

http://www.sandragrefve.se/