2009-03-11

Onsdagkväll/natt

Då så har vi helt plötsligt onsdagkväll, sent dessutom. Närmare bestämt 23:26 (i skrivande stund). Jag har kommit hem från jobbet för inte alltför länge sedan efter en kundkväll tillsammans med Frida. Det blev en lyckad kväll får vi väl säga.
En trevlig kväll dessutom.

AIK vann borta mot Linköping ikväll, så nu har vi 2-2 i matcher inför morgondagens viktiga (!) match.

Imorgon åker vi ner till skåne och stannar över helgen, dvs till måndag då det är dags för arbete igen. Så många dagar som jag ska vara ledig nu minns jag inte när jag var ledig senast. Så det kanske är på tiden, vad vet jag. Jag hoppas även att jag ska få träffa min kära vän Malin när jag äntligen åker neråt igen. Det bara måste finnas tid för det. Jag saknar henne!

Imorgon ska Marthin iväg och träffa läkaren på morgonen och bli röntgad ännu en gång. Vi får se om det slutar med gips eller ej. Vi får hålla tummarna för att det ser fint ut.

Nu väntar sängen innan jag ska försöka stiga upp tidigt och packa en och annan pryl, gå förbi mamma en sväng, jag tänkte hinna förbi på jobbet också - jag måste göra en beställning av bareMinerals så jag har den till nästa vecka.
Ja som vanligt är det alltid något att stå i..

Såv gått!

Inga kommentarer: