2009-03-17

Tisdag

Vi är som sagt på hemmaplan igen, efter ett besök i Skåne över helgen. Det är som vanligt fullspeckat schema när man åker iväg sådär. Det är många man ska hälsa på och ett och annat som ska göras. Gladast är jag i alla fall över att jag fick träffa Malin. Tack vännen för en trevlig kväll!

På arlanda försökte vi få se den spännande hockeyn, men dom visade HV 71 - Timrå. Som tur var fick vi se slutet och 2-3 målet. Så på arlanda investerade jag i DKNY-parfymen Be Delicious Green och ett par örhängen. Jag har haft parfymen förut men denna gång blir nog den sista.Det skulle ha varit kundkväll ikväll, det blev dock inställt av vissa anledningar. Och det gillas inte av mig. Men vi får ge det en ny chans och se vad som händer. Istället blev det lite kaffe på Waynes tillsammans med Py. Mycket trevligt. I övrigt ikväll har jag försökt få lite ordning på papper och annat, städat lite osv.
Nu är det sängen som väntar.. God natt!

Inga kommentarer: