2009-04-27

Måndag

Denna dag har bestått av inköp av diverse saker. Bland annat en mörkläggningsgardin till sovrummet som min mamma hjälpte mig att sätta upp. Det blev bra! Jag hittade en jeansjacka, och jag behövde inte ens leta, jag bara sprang på den. Den är dock inte helt perfekt. Men för det priset så duger den. Jag har även sett en lampa som jag vill köpa, en svart. Vi får se om det blir så eller ej, men antagligen. Det brukar bli så när jag hittar något som jag vill ha.


Lampan ser inte exakt ut så här, men den påminner väldigt mycket om denna. Den jag vill ha är några snäpp snyggare och högblank.
---------------------------------------------

Jag tog även en sväng förbi gymet idag igen, men det gick trögt. Jag har nämligen lite träningsvärk. Men det var skönt när jag väl hade kommit mig hem. Jag har sett hockey, Sverige - Lettland. Tråkig och dålig hockey. Jag hade hellre kunnat gå och sova.

Imorgon är det tisdag och tjejkväll. Jag är helt övertygad om att det kommer bli hur trevligt som helst.

1 kommentar:

Lillemor sa...

Hej vännen!
Allt väl med dig?
Vars lyckades du springa på en jeansjacka? Jag har sökt och sökt. Och stan är inte stor så du kan inte ha hittat här?

Kramkram