2009-04-08

Snart helg

Som vanligt har jag inte speciellt mycket att komma med. Jag jobbar mest och klurar på framtiden. Nu är den så kallade påsken här och jag kommer mest att jobba, men det går ju det också. Branschkväll på söndag, det återstår att se om det blir någon alkohol eller om det blir nyktert. Det visar sig, som sagt!

Jag har hämtat min ring idag, den blev precis som jag hade tänkt mig. Jag beställde även ett halsband till det fina armband som jag fick i julklapp, och vad det kostar behåller jag för mig själv. Men efter allt mitt jobbande på sistone, så bestämde jag mig för att jag var värd det. Och då får alla andra säga vad dom vill. Nu ska jag sova eftersom jag har en lång arbetsdag framför mig imorgon, torsdag. Det blir även arbete på Station 8 imorgon, toxic.


HA EN TREVLIG PÅSK !!

Inga kommentarer: