2009-04-06

Måndagkväll

Tidigare idag hade jag massor jag skulle skriva om på bloggen, men nu när jag sitter här med datorn i knäet så kommer jag inte ihåg nånting utav det. Trist!

Jag har i alla fall pratat med rektorn på skolan idag, bokat tid på banken, fått hjälp av världens bästa pappa med "planscher" inför balen, fått mina nya vepor som blev jätte fina, köpt en ny hudvårdsprodukt, varit i gymet och kört core samt afropowerdans, det gick sådär, det är nog inte riktigt min grej. Lite för flummigt på något sätt. Men kul att ha provat. Marthin är på bio med grabbarna och jag funderar på göra en tidig kväll så jag åtminstone ligger när han kommer hem. Och förresten, Fredrik Warg är klar för Skellefteå AIK i ett år framåt.

Imorgon är en ny dag och det är mycket jag MÅSTE göra. Lämna papper till revisorn, fixa med nya prislistor/visitkort, kolla datum för kvällar att jobba, skriva inbjudningar, köpa ett nytt glansspray, beställa revita lash, gå på manikyr och sist men inte minst kundkväll, så antagligen blir det en ganska sen kväll imorgon. Men det är kul det också, som jag har sagt så många gånger tidigare.

Nu blir det sängen och vänta på att Marthin ska komma hem från bion. God natt!

Inga kommentarer: