2009-05-05

En söt vän

Idag har jag fått brev av en kär vän som befinner sig i Hemavan/Tärnaby och gör praktik. I brevet låg 3 stycken TIA lotter som jag uppskattade otroligt mycket ;) (Ett intern skämt mellan mig och Py, det är ingen som ska förstå det roliga som ligger bakom )
Tack min vän, hoppas sista veckorna går fort så du kommer hem snart. Jag saknar dig och jag blev väldigt glad över brevet från dig!



Sen vill jag bara erkänna att jag gjorde en oerhört dum grej idag. Jag dömde en kund innan jag visste vad hon egenligen ville ha hjälp med och vad hon var ute efter. Jag tyckte att hon var ung, hade säkert inga pengar, pluggade, såg inte speciellt "brydd" ut osv. Och jag erkänner, det var det dumaste jag har gjort på väldigt länge. Innan vi var klara med varandra hade jag sålt produkter till henne för 3700:- Jag lovar och svär att jag aldrig ska döma en kund på det sättet igen. ALDRIG! Ja man lär sig något varje dag helt enkelt, och tur är väl det..

Efter en kundkväll så är det nu dags för sängen, och det ska bli otroligt skönt. God natt och på återseende.

Inga kommentarer: