2009-05-11

Måndag och ny vecka

Så har jag varit frånvarande ett par dagar. Både på grund av trötthet + att jag har jobbat hela helgen. Krogen fre & lör, firman fre & lör då blir det inte så mycket ledig tid över.

Jag har stött på alltför många konstiga människor på krogen i helgen. Men det kan ju vara ganska lärorikt också, så man behöver inte bara se det som någonting negativt. Men ack vad man funderar många gånger hur människor är funtade, och kanske blir det värre med lite alkohol i kroppen. Vad vet jag? Vi hade finbesök på Station 8/Johanna i parken i helgen, inga mindre än EMD. Ja dom hade tydligen någon slags minispelning inne på City Kompaniet, så därför var dom i stan och dessutom testade de Skellefteås "heta" uteliv. Undra om dom gillade det? Det konstigaste av allt tycker jag, var att det var inte tjejerna som flockades kring dem, det var mest killar. Är inte det lite konstigt, eller vad beror det på?

Jag har beställt ett par solglasögon från Synoptik idag, och ju fler gånger jag tittat på dem och ju fler gånger jag provat dem desto mer gillar jag dem. Lite för dyra för mig, egentligen. Men nu är det försent att ändra sig. Nu är dom snart mina. Det kan hända att det kommer en bild senare.

Jag har även fått en ansiktsbehandling idag av världens bästa Stina. Det var välbehövligt och alltför länge sedan. Dock så hade jag inte jätte mycket att klämma, men det man klämmer det känns. Jag ska prova en ny peeling från Dermalogica, en mask från MD formulations samt en ögoncreme från MD formulations. Det ska bli kul och prova något nytt. Jag gillar det!

Jag lämnade även in de två TIA-lotterna som jag fick av Py som jag vann på, jag tog istället en TRISS-lott, dock ingen vinst på den. Bättre lycka nästa gång!

Nu ska jag strax dra mig mot gymet och försöka göra något vettigt. Marthin har kört för att jobba, så jag är ensam ikväll. Då är det lika bra att försöka göra något av denna kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Öh det intrycket fick ju inte jag precis. Såg bara en massa tjejer så långt ögat nådde både före o efter spelningen, snackar om EMD förstås.
Fick en kram av Danny-boy denna dag o min lycka är gjord. MUMMA!