2009-05-12

Tisdag

Dagen har spenderats på jobbet, från tidig morgon till eftermiddag. Jag har haft en liten dust med en otroligt krävande kund idag. Usch vad tråkigt det är. Men det hör företagandet till och det är bara vänja sig antar jag.

Efter jobbet gick jag hem och städade lite och sedan ner på gymet. Det var lika skönt som alltid. Jag har varit in på phonehouse angående min mobiltelefon och jag gillar inte dom just nu kan jag meddela. Jag tog även med mig en spikmatta hem idag från jobbet, så jag har provlegat den och nu sitter jag med en lermask från Exuviance i ansiktet och kollar på den där musiktävlingen som går på Svt 1 som alla pratar om. Den är väl sådär enligt mig. Marthin är och jobbar, så jag är ensam hemma ikväll. Rätt skönt det också ibland måste jag säga.

Jens befinner sig på svensk mark igen och har gjort bort utlandstjänsten för denna gång. Och personligen hoppas jag att han aldrig mer åker iväg.

Imorgon väntar kurs i Priori Coffeeberry, serien som är ekologisk och jobbar mot hudens åldrande. Spännande! En otroligt skön hudvårdsserie, tyvärr är jag väl lite för ung för den ännu. Men kurs blir man aldrig dummare av.

1 kommentar:

Stina sa...

Hej Marielle!

Jag har hört av min mamma att det är riktigt trevligt att vara på tjejkväll hos dig :)

Det skulle inte vara helt omöjligt, jag ska höra mig för lite om någon är sugen..:)

Hur många måste man vara, eller är det något speciellt just i slutet på maj?

Kram Stina