2009-06-28

Den gångna helgen

Hjoggböle och lite fest i fredags. Semesterklubbspremiär på Station 8. Det blev en lyckad kväll med trevligt sällskap. Lördagen bestod av sömn, promenad och skitsnack. Det blev en lugn dag. Marthin jobbade på krogen, jag gick ner och hängde lite, snackade med folk och gick sedan hem och sov. Idag söndag sov vi så länge det gick, men eftersom det är så varmt så är det inte jätte lätt. Efter denna välbehövda sömn åkte vi ut till Hjoggböle och åkte båt och badade. Det var skönt att få svalka av sig lite. Det är för varmt för att bara sitta och sola.Vi åkte hem, lagade middag, avnjöt den på balkongen och sedan åkte Marthin neråt landet för att jobba lite.

Själv sitter jag här och ser en dålig film, jag borde sova. Men det är för varmt i lägenheten. Jag har hängt ut täckena på balkongen och hoppas på att dom ska bli lite svalare.

Imorgon är det måndag ännu en gång och jag är ledig. Jag ska på manikyr på morgonen och sen åker jag ut till Hjoggböle med förhoppningen att få lite färg på min kropp.

Nu ska jag ta in täckena och hoppas på att jag kan sova inom kort. God natt!

Inga kommentarer: