2009-06-01

Ny vecka, nya möjligheter..

..och dessutom ny månad.. juni.

Ja så vad har hänt sedan sist? Ja en jädra massa skulle jag vilja säga. Men det var så länge sedan jag skrev så jag har nästan hunnit glömma det som kan tänkas vara lite intressant att skriva om.

Förra veckan bestod av väldigt mycket jobb, jobb och åter jobb. En tjejkväll på jobbet som var väldigt trevlig, med massor av trevliga och söta tjejer. Tack för att ni kom! Helgen bestod av jobb på krogen, som slutade i kaos. Dock så blev det väldigt mycket missförstånd och vissa la sig i som tydligen inte skulle ha lagt sig i. Versionen om hur det hela gick till har tydligen blivit omgjord och dessutom till något mycket värre än vad det från början var. Någon har snackat för mycket, som vanligt! Aja, det är så det kan vara och det är bara gilla läget. Tråkigt dock, mycket tråkigt! Söndagen bestod av att vara mindre glad, i princip ledsen. Men det är väl också sådant som händer. Det är i alla fall bättre nu.

Efter alla ledsamheter så åkte vi ut till stugan till mamma och Rogga. Det var ju trots allt morsdag och eftersom jag har världens bästa mamma så ville jag uppvakta henne igen, egentligen så gjorde vi det i torsdags. Men det var mer på riktigt igår. Vi åkte till Kåge för att bli ännu mer ledsen. Att se barn som far illa är kanske det värsta jag vet. Speciellt när det är barn som står mig väldigt nära. Usch för sådant, jag säger bara det!

Nu kommer jag inte på något mer, i alla fall inte för tillfället. Så därför blir det sängen nu. Promenad imorgonbitti, sedan jobbet och efter det ska jag försöka hitta lite kläder på stan. Fy tusan för det när man har gått upp i vikt. Blä!!

Inga kommentarer: