2009-08-27

bra eller dålig dag?

Det har varit en blandad dag på jobbet, minst sagt. Jag vet inte om jag ska kalla det bra eller tråkiga nyheter. Så därför återkommer jag om detta. Det som jag vet helt säkert är att jag avslutade min dag med en mycket bra kund. Jag gillar henne, skarpt! Inte bara för att hon är en bra kund, utan för att hon är den hon är. Tänk om alla kunder vore som henne.

Idag har jag även hämtat kläderna på posten, kläderna till maskeraden, eller festen kanske vi hellre ska kalla det. Jag vet inte riktigt. Jag är jätte taggad =)

Jag har även bjudit tjejerna på fika ikväll. Det var dags och det var mycket trevligt. Jag har mest varit i min egen lilla värld på sistone. Mycket funderingar kring livet, jobbet, jag har jobbat mycket hela sommaren, börjat skola, Marthin har flyttat ner till Skåne igen och jag får nu prova på distansförhållande. Jag har dock konstaterat att det inte alls är min grej. Men vill man så kanske man klarar det också. Kärleken sätts på prov kan man säga.

Nu blir det dock sängen och ta nya tag inför fredagen och helg. Dock är det krogjobb hela helgen, vilket inte heller är så ovanligt.

Jag återkommer när jag har bestämt mig om denna dag har kommit med något positivt eller något negativt. Jag måste få klura på saken några dagar!

Inga kommentarer: