2009-08-29

Lördag

Gårkvällens TOXIC var nog den värsta kvällen på mycket, mycket länge. Till och med flera år sedan kom vi fram till. Sist jag minns att vi hade så många misshandlar var annandagen för 3 år sedan, tror jag. Om jag inte minns helt fel! Larmet brukar kanske användas ca 1-2 gånger i månaden, i snitt. Igår användes larmet 7 gånger, och det är alltså bara på en kväll. Ja gårkvällen på krogen går nog till historien tror jag. Den var minst sagt händelserik! Om ganska exakt 2 timmar är det dags igen. Jag tror dock att lördagskvällen blir lugnare.

Idag har det egentligen inte blivit speciellt mycket gjort. Jag har varit och kikat på när Cajsa spelade fotbollsmatch. Det blev vinst, 2-0 och det tror jag t.o.m. innebar serieseger. Efter detta blev det lite städning, renbäddning och fixa med lite annat smått.

Nu ska jag ligga på soffan till det är dags att inta arbetsplatsen.
Ha en trevlig lördag, kära läsare!

Inga kommentarer: