2009-08-12

Onsdag

Sista dagen för i sommar är gjord på KICKS. Det känns riktigt skönt. Dom dagar som nu är gjorda är ganska lagom för att jag inte ska bli spyless.

Igår efter jobbet blev det lite minigolf. Det gick inte jätte bra för mig, så det gjorde också att det inte blev så kul. Det blev mest jämt mellan Marthin och Nuno. Vem som i slutändan vann förtäljer dock inte historien.

Jag fick även ett fantastiskt fint/snyggt halsband av Marthin igår. Silver och en svart sten, samt vita stenar. Ett halsband som jag blev väldigt glad över och kommer använda mycket. Shit, jag har blivit bortskämd på sistone. Frukost på säng, blommor och nu ett smycke.

Det dök även upp en flaskpost hemma igår. Det vankas fest, temat var sjörövarfabbe. Det blir spännande. Jag måste dock börja klura på klädsel så jag har det klart. Festen går av stapeln 5:e september. Det kommer bli jätte kul! Tack Lindy och Anna P =)

Ikväll blir det middag på Johanna i parken med Kerstin och Nuno. En sista kväll tillsammans innan Marthin flyttar ner till skåne, Kerstin börjar plugga i Umeå och jag själv kommer jobba och plugga samtidigt, vilket innebär noll fritid. Kvällen kommer bli trevlig, jag känner det på mig.

Morgondagen bjuder på besök av Cajsa, jobb och sedan ett otroligt intressant och spännande möte. Hoppas alla är lika taggade som jag är och att vi kommer fram till något bra.

Nu ska jag försöka göra något vettigt. So long!

Inga kommentarer: