2009-09-20

Efter helgen.

Så är jag hemma från äventyret i huvudstaden och skolan. Jag kom iofs hem i fredags, och i skrivande stund har vi söndag, i alla fall i några minuter till. I fredags när jag kom hem, var det raka spåret från flyget, hem och svira om och ner på Johanna i parken och fira Jio som fyllde 50 år. Det var en trevlig tillställning, synd bara att jag kom 3 timmar för sent, och det pga skolan. Lördagen bestod av tvättning, en sväng ner på stan och lämna igen en väska som inte ens höll i en vecka och sedan hem och tvätta igen. Kvällen spenderades hos Janni med lite spel, godis och tjejsnack. En väldigt trevlig kväll, tack tjejer!

Idag söndag har jag också tvättat och strykt, städat lite, skurat ur ugnen (vuxenpoäng som frida sa) jag har även städat ordentligt i mitt förråd + spolat av hela badrummet. Ja det blev en hel det gjort. Jag har hunnit plugga lite också, observera lite, jag borde ha pluggat mer.

Jag har även hunnit med att leta lite tatueringar, men jag hittar inget bra, inget som faller mig i smaken. Men det dyker nog upp något så småningom.

Imorgon drar elitserien i hockey i gång igen. Som man har väntat. Det blir kul! Första matchen spelas borta mot Färjestad och sänds på svt.

Nu är jag för trött för att veta vad jag ska skriva. Jag måste sova då det är en dag imorgon också. Det är en hel del som står på schemat.

Inga kommentarer: