2009-09-22

En natt utan sömn.

Beslutsångest över hur jag ska göra med mitt liv! Skellefteå, inte Skellefteå? Skellefteå, inte Skellefteå? Skellefteå, inte Skellefteå? Att det kan vara så svårt att bestämma hur livet ska se ut. Ena dagen känns allt så självklart, nästa dag inte. Varför kan inte bara någon säga hur det ska vara och vad som är bäst, vad gör mig mest lycklig!?

Egentligen vill jag inte vara kvar i Skellefteå. Men var ska jag vara istället? Frågorna är hur många som helst just nu, och jag kommer inte fram till någonting alls. Snälla hjälp mig, någon?

Det är så jag sliter mitt hår!

4 kommentarer:

Sussen sa...

Ta steget Marielle! Det är lika bra att ge sig ut och testa något annat, Skellefteå finns kvar och ärligt talat så är det sig likt varje gång man kommer hem :)

Nina sa...

Hej Marielle!
Det är verkligen svårt när man ställs inför sådana beslut. Men magkänslan brukar oftast leda rätt. Sen så är ju vissa beslut inte bestående, iaf vid flytt. Du kan alltid komma hem =) Sen så brukar man vara ganska bra på att lyssna på andra och deras råd men i slutändan är det du som bestämmer och gör det som känns rätt. Hoppas det löser sig. Kram Nina

Bibbi sa...

Passa på nu medan du är ung och inte hunnit skaffa nåra barn. För då blir det genast svårare. Som nån annan skrev Skellefteå finns alltid kvar. Kör på bara, Kram från Bibbi.

Anonym sa...

Testa ngt annat!!