2009-09-08

Redo för något nytt.

Nu har jag inte skrivit något nytt på ett tag, så nu kan jag vara säker på att den "berörde" har läst föregående inlägg, eftersom jag vet med säkerhet att denne läser min oerhört intressanta blogg.

Så vad har hänt sedan sist? Inte speciellt mycket egentligen. Eller ja det beror väl på hur man ser det i och för sig? Det var i alla fall piratfest i lördags, vilket var mycket trevligt. Jag fick pris som bäst utklädd också, och det är ju trevligt. Jag hade kvällen till ära skaffat mig en papegoja, vid namn Morgan. Mycket fyndigt namn. Taget från Captain Morgan. På kvällen/natten när vi skulle gå hem fick jag även bevittna ett inbrottsförsök eller vad vi nu ska kalla det. Det är typiskt att man alltid ska vara på fel ställe vid fel tidpunkt. Men vad gör man inte för samhället, klart jag ringde polisen och ställde upp som vittne. Jag kunde sova mycket gott och var väldigt nöjd när jag kom hem. Mindre kul var det idag när jag mötte killen face to face på stan. Dock var han hög både i lördags och idag, så han kände nog inte igen mig. Sen var jag mig inte lik i lördags heller, hoppas jag!?

Skola snart igen, det har redan gått 3 veckor. Tiden bara springer iväg. Jag har sålt bort mycket makeup, vilket känns skönt. Men lite trist också förstås. Men det är bara köpa nytt sen när det blir dags igen. Jag har fått lite mer jobb, föreläsningar, makeup-kurser och annat. Så det känns kul.

I övrigt har jag inget kul att skriva. Jag saknar M lite, jag saknar sommaren, och jag har tröst-shoppat en grej idag. Men jag skriver inte vad. För då bryter mamma ihop ;)

God natt gott folk, och trevlig resa!

Inga kommentarer: