2009-10-20

Efter helgen

Bättre sent än aldrig! Helgen ska jag kanske skriva lite om också. Jag ligger efter när jag har varit i Sthlm i en hel vecka. Sen har jag ingen jätte lust att skriva heller, tyvärr. Men den kommer snart tillbaka.

I fredags blev det en lugn kväll med idol, jag kom med flyget som landade på falmark 19:30. Dock så var vi lite sena från arlanda.

Fredagnatt/lördagförmiddag skulle bestå av sömn, men eftersom en viss människa i min närhet söp till ordentligt och flummade med sin telefon så somnade jag inte fören 09:30 på lördagmorgon. Jag fick ligga vaken och vara orolig istället. Men någon timme blev det, jag klev upp, åkte och handlade eftersom allt som fanns i kylen var en gurka och lingonsylt, i princip. Förrutom det min snälla mamma hade med sig till mig.

Lördagkväll var det galej ute i falkträsket, "hejdå-fest" för Ida och Ingrid som åker ut och reser på lördag. Marielle var städad och körde bil, rätt skönt med tanke på den lilla sömnen natten till lördag.
Det blev en mycket lyckad fest, trots körningen.
Efter detta en sväng på S8 och sedan hem till sängen.
Slutligen så önskar jag tjejerna en trevlig resa!

Inga kommentarer: