2009-10-05

Länge sedan sist.

Nu var det ett tag sedan jag var aktiv igen. Det har varit mycket på sistone, fullt upp skulle man också kunna säga.

Födelsedagen blev lyckad, förutom förlusten i hockeyn. Men det överlevde jag när dagen i övrigt blev så lyckad. Jag fick en av de nya dofterna från D&G, slantar till en ny tv som också nu är inhandlad, en stor ljuslykta, presentkort, en jätte snygg ram av tjejerna, blommor och annat smått och gott till hemmet.


Jag köpte även en present till mig själv, en Tomas Sabo berlock att sätta i mitt armband.


Annars i veckan? Kurs med bareMinerals, som alltid är lika trevligt. Man lär sig alltid nånting. Jobb på krogen i fredags, C27. Galej i lördags, jag stod för förfesten, tack till er som medverkade. Det blev en trevlig kväll och natt, för oss som höll ut ;) Marthin har varit på besök i några dagar, men har nu återvänt hem mot Skåne igen. Idag måndag har det inte blivit mycket gjort, egentligen. Men ändå massor. Så det känns bra. Telefonsamtal bortgjorda, fixat med papper, beställt m.m.

Nu återstår kvällens aktiviteter, och den stora frågan är vad det blir? Lite städning tror jag, och sedan plugg, plugg, plugg. Det är tråkigt, men nödvändigt!

1 kommentar:

Janni sa...

Det var en lyckad fest måste jag säga, synd att man var nykter och skulle ut å jobba, nästa fest blir det botten upp ;)