2009-10-24

Lördagsmys

Efter att ha haft besök över natten så blev det lite städning idag. Småtjejerna gick ner på stan och jag stannade hemma. Jag har färgat mina bryn, lagt ansiktsmask och peelat lite. Det är så skönt efteråt. Masken jag använde idag var Md Formulations clearing complex mask. En djuprengörande mask som reglerar fet och glansig hy och drar samman förstorade porer. Den är antibakteriell som motverkar orenheter. Den innehåller A-vitamin och rosmarin. En mask jag försöker kombinera med en fuktmask. Att lägga mask är alla värda!

Jag har även nyfunnit lite ögonskuggor från bareMinerals. Vilket är kul!
Jag har även hittat lite andra produkter som jag gillar mer och mer.
En av dom är en all over face color - glee.
Prime Time Eyelid Primer - den kan jag nu mer inte leva utan.
Den är ett måste så fort jag ska sätta en ögonskugga på mina ögonlock.
Den får massor av plus.

Snart kommer en ny mascara från bareMinerals också, det blir intressant! Det har även kommit en refill buffing brush. Den SKA jag testa inom kort!

Inga kommentarer: