2009-10-07

onsdag

Dagen och kvällen lider mot sitt slut. Det blev en hyfsad dag trots allt. Flera beslut är tagna och jag är lite klokare. Dock så dök det upp ett annat problem som jag hoppas få en lösning på imorgon. Men att hoppas på det är kanske dumt. Den som lever får se, helt enkelt!

Jag har även fått hjälp av världens bästa mamma med att få lite ordning på alla kablar som blev när jag köpte ny tv. Nu går det vara i min lägenhet utan att enbart se en jäkla massa kablar.

Annars har jag inte så mycket att komma med. Jag åker till Stockholm för lite skola, vilket känns sådär. Det är alltid lite ångest innan jag ska åka, men sen när jag är där så känns det ganska bra. Vilket är tur.

Nu ska jag plugga lite och sedan sova. Ny dag imorgon, även nya möjligheter säger dom!

Inga kommentarer: