2009-11-05

Torsdag

Ja mina vänner, jag har inget intressant att komma med just nu. Det är fullt upp i mitt liv, med både det ena och det andra. Saker som händer, saker som inte händer, men man jobbar för det. Känns som jag knappt hinner sova och behöver fler timmar på dygnet. Tyvärr är det väl inget som går ordna, är jag rädd !?

I helgen är det jobb som gäller, för hela slanten. Och plugg. Sedan åker jag till Sthlm på tisdagmorgon för att se pink med min kära vän, Tess.

Jag har tre dagar ledigt i Sthlm innan skolan börjar. Frågan är vad man ska hitta på? Jag ska på Dermarome en dag, på hemligt uppdrag ;) Jag ska kanske försöka se om jag hittar några julklappar på Åhlens City, frågan är bara om jag rymmer dem i väskan sen?

Än så länge idag har jag tagit en promenad, lagt ansiktsmask, färgat och plockat brynen, duschat, druckit en kopp te, tänt lite ljus och sitter nu för att renskriva en massa saker som jag inte har en aning om vad det är för något. Men det kanske visar sig!

Jag har som ni märker inget att skriva, jag återkommer =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: