2009-12-03

Lägenhetsvisning

Idag ska jag iväg och kika på en lägenhet, en större än den jag bor i nu, ett rum till. Jag hoppas att den är något att hänga i julgranen bara. Jag är lite less på bo så "trångt" och med det menar jag att jag måste ha alla (2 st) datorer i vardagsrummet, i soffan, på matbordet. Hur kul är det?

Jag rymmer inte allt i köksskåparna, och då har jag inte speciellt mycket grejor heller, inget att skryta med i alla fall. Mina skor får jag packa bort när vi byter årstid och då också byta "typ" av skor som får vara framme, jag rymmer inte mina väskor, det är för lite garderober (eller för mycket kläder?) jag rymmer inte all min makeup på toaletten för jag rymmer ingen förvaring (eller har jag för mycket makeup?) jag rymmer inte heller alla mina hudvårdsprodukter (eller har jag för mycket hudvårdsprodukter?) What ever! Jag måste i alla fall flytta, jag rymmer inte alla dom grejor jag har köpt på mig, sen om det är för mycket av något eller ej, det vette fåglarna! Håll tummarna idag för att lägenheten är något att ha..

1 kommentar:

Barbro sa...

Lycka till med både det hemliga, lägenheten och håret...en bra dag!!