2010-03-21

Uppdatering

Det var länge sedan sist, vilket kanske summerar hur mitt liv har varit på sistone. Stressigt!

Mycket jobb med salongen, mycket att tänka på, skolan i Sthlm, tentor, och jag har dessutom blivit SINGEL (som kanske iofs inte är så stressigt) men konstigt nog så känns bättre än jag hade kunnat föreställa mig. Vi hade levt tillsammans länge och man har delat mycket, men uppenbarligen så kan man "växa ifrån" varandra. Väldigt trist, men så kan det vara och livet går vidare!

Många undrar varför jag jobbar på krogen fast jag nu har salongen. Och det ska ALLA få svar på en gång för alla.. jag lovade för det första i något svagt ögonblick att jag ska jobba sommaren ut, sen har det blivit som en del av mig. Jag är trots allt inne på mitt 9:e år.. jag trivs, det är kul att träffa människor, och det är bättre att vara där och dra in några få slantar än att vara där och spendera det dubbla.

AIK är i slutspel i år igen, möter Färjestad i kvartsfinalen 1-1 i matcher så här långt. Ska dom gå hela vägen till final mån tro? Det återstår att se..

Näe nu ska jag vila ögonen en stund till.. sen måste man väl gå ut i det fina vädret antar jag!
Från och med nu ska jag även bli bättre på att uppdatera den här stackars bloggen eftersom så många klagar! Tack så länge...

Inga kommentarer: