2010-05-16

Stadsfesten

Flyget hem från Sthlm i juli är bokat. Jag missar 2 dagar/kvällar av stadsfesten, vilket känns jättejättejättejättejätte trist! Jag kommer dessutom hem sent på fredagkväll, vilket också känns sådär. Och nu till problemet.. (jag har dessutom bara spaltat upp nackdelarna)

- Jobbar jag fredagkväll så kommer jag sent till jobbet, jag måste stressa, jag har inte hunnit fixa arbetskläder och annat tidigare under veckan, jag är trött efter veckan i Sthlm, det finns en hel del nackdelar.

- Går jag ut fredagkväll är jag också trött, för det första. Men hur trött kommer jag inte vara på lördag när jag SKA jobba? Jag kommer sent och hinner knappt med någon "förfest", det finns en del nackdelar här också.

- Håller jag mig hemma känns det jättetråkigt och jag VET att jag kommer ångra mig. Det är nog inte ens ett alternativ tror jag. BARA nackdelar här.

Så frågan är hur jag ska göra, jobba eller gå ut fredagen 9 juli. Hjäääääälp!

Inga kommentarer: