2010-06-20

Bröllopet.

"Kronprinsessan Victoria, prinsessa av Sverige, prinsessa av mitt hjärta" så inledde Daniel Westling talet till sin Victoria. Om alla killar var som Prins Daniel, då skulle alla tjejer få vara lika lycklig som Victoria. Talet som prinsen höll till Victoria under middagen var kanske det finaste jag har hört på länge.. och det kändes verkligen som det kom från hans hjärta! Avslutningen var rörande - "älskade Victoria jag är stolt & lycklig, jag kommer göra allt jag kan för att du ska få vara så lycklig som du är idag. Victoria, störst av allt är kärleken, jag älskar dig så."

Ja man kan inte säga annat än att Victoria har haft tur som träffade Daniel. En sådan prins vill nog alla tjejer ha. Dags att börja pussa grodor? Så kanske man kan lyckas själv också. Jag kan även tilläga att jag fällde en och annan tår under Daniels tal, men det är väl okej? Man är ju bara människa.

Inga kommentarer: