2010-06-08

Huvudstaden och Uppsala

Några dagar har gått i huvudstaden. Jag har hunnit vara hos Frida, avverkat 4 dagar i skolan, kommit till Uppsala och till Py, shoppat har jag också gjort. Som vanligt den veckan jag befinner mig här nere. Helt otippat har jag köpt mig ett par svarta "träskor" med en ganska ordentlig klack. Dom var sköna och förhoppningsvis ska jag kunna hitta något tillfälle i sommar, då jag kan använda dem. Nya nikeskor, självklart vita och rosa som mina gamla, en klocka (mamma den var billig den här gången), samt en ny svart börs från Wera, även denna gång. Den hade helt otroligt många fack för kort. Nästan så jag skulle köpa en till dig också mamma? Slå en pling om du vill ha en ;)

Bara 3 dagar kvar innan jag får åka hem. Men mycket ska göras innan dess. Skola onsdag, torsdag, fredag, middag med Py onsdagkväll, kanske även middag med delar av klassen på torsdagkväll. Sen får jag åka hem. Dock så är det krogjobb på fredagkväll, salongsjobb på lördag på dagen, och sedan avslutar jag som vanligt med krogjobb även på lördagkväll. Ingen "helg" den här veckan heller med andra ord. Tur att jag är van!

Inga kommentarer: