2010-06-03

Juni

Jadå, nu är det juni. Vilket betyder sommar. Mamma har fyllt år, hon fick ett Thomas-Sabo-smycke och Prioriprodukter. Ikväll bjöd hon igen, med middag på Kriti. Mycket trevligt. Imorgon åker jag till Sthlm, och samma ångest som vanligt infinner sig. Men jag vet ju att det alltid går bra, när man väl är där. Jag ska äntligen få hälsa på Py också. Vilket innebär Uppsala nästa vecka. Myyyysigt!

Jag fick lära mig en sak på jobbet idag. Jag hade en kund som jag aldrig haft förr. Jag hade mycket fördommar och en negativ inställning till denna person. INTE nu längre. Vilken härlig människa, ärlig, mysig, trevlig. Jag har ändrat uppfattning om denna människa helt och hållet. Hon var dessutom mycket nöjd, jag fick en kram när hon gick + dricks. Och det händer mina vänner INTE speciellt ofta i Sverige. Som sagt, min bild av denna människa ser helt annorlunda ut nu. Det känns kul, hon gjorde min dag! =)

Inga kommentarer: