2010-06-26

midsommarafton/dagen

Midsommarafton igår, den spenderades med vänner i Kåge. Grillning, lekar, alkoholintag, musik, galna bilder, 1-2-3 fanta & rose'.. det var helt enkelt en trevlig midsommarafton. Kvällen avslutades som förr i tiden, tidigt på morgonen. Halv sju tror jag att jag slog igen dem bruna. Lite sömn och sliten, men idag är det midsommardagen och vi är påt igen. Midnattstrav, alkohol och Krutov. En tvådagars helt enkelt, och det var INTE igår. Det blir kul, jag är helt övertygad. Eller det blir väl vad man gör det till..

Nu ska jag dra på mig masken och sedan bege mig något kvarter bort, det är där det händer. Trevlig lördagskväll gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

jätte fiin blogg duh har! :D
men jah undrar en sak, hur kan man kolla statistiken pååh blogspot?

jah har juh oxxå blogspot, men jah fattar inte watt man hittar det?

kolla gärna min :
www.tiepamandahh.blogspot.com