2010-06-29

Tisdag

Jag har fått mycket gjort ikväll. Tvättat alla kläder, sängkläder, handdukar m.m. Jag har lagt ansiktsmask, färgat brynen och plockat dem, haft hårinpackning i håret, vaxat mig, skrivit på mitt projektarbete. Jag är redo att åka till Sthlm en vecka. Ångest som vanligt, men det känns ändå bättre nu än vad det har gjort innan.

Sommaronsdagarna sätter i gång på Station 8 i veckan. Jag jobbar och resten av Skellefteås befolkning ska vara full. Kul för dem. Jag fick mitt roliga för ett bra tag nu i helgen som var. Stadsfesten sätter i gång medans jag är borta. Det känns sådär. Men man ska väl överleva det också. Jag kommer hem fredagkväll och hinner med två kvällar om jag vill, annars blir det i alla fall lördagkväll. Inget jobb i år, som det ser ut just nu. Men det gör mig ingenting.

Lite sömn nu i de nytvättade sängkläderna, lite ärenden imorgon innan jobbet, jobba hela dagen och sedan hem för att försöka fortsätta göra någon nytta.

Thevoice har spelats ur mina högtalare ikväll!

Inga kommentarer: