2010-08-28

6 dagar..

Idag åker jag till huvudstaden för skola i några dagar. Sedan är det äntligen dags för SEMESTER!! Som jag har längtat..

Det jag ängnade mig åt igårkväll däremot, det är allt annat än kul. Packa! Det är kanske det tråkigaste jag vet, alla kategorier. Jag får panik, ångest. Tänk om jag glömmer något? Allt man ska tänka på, planera det man ska ha med sig, när ska man ha vad, när behöver man vad? Det är mycket att tänka på och det MÅSTE bli rätt. Är man borta så är man, då är det försent att komma på att man saknar nått. Ja köpa nytt funkar ju iofs alltid, men det kan bli dyrt om man glömmer många saker!

Såhär i skrivande stund så kom jag på att passet kan vara bra att ha.. bäst att plocka fram det kanske. Det vore synd att glömma det i Skellefteå. Jag skulle nog bli lite smått panikslagen på arlanda på torsdag om det var så..

Godnatt

Inga kommentarer: