2010-08-20

Helg, för vissa..

Fredag idag och veckan är över. Lördagen på salongen, lördagen på krogen. Ledig söndag och tvättid och sedan måndag och jobb igen.

Fredagen har inte bestått av speciellt mycket. Jag var hemma från jobbet kring 19:30, det blev lite snabb middag och sedan soffan för att följa AIK:s träningsmatch borta mot Luleå. Kan Skellefteå bli vassa i år? Det är inte omöjligt..

Nu ligger jag mest och surfar runt, drömmer mig bort, halvser på "sista dansen" med bland andra Helena Bergström på TV4, undrar om dom har kul på S8 & Jip firmafest, jag funderar även på att gå och lägga mig. Det skulle vara riktigt skönt, men soffan är inte dum den heller. Näe jag lyssnar på "lovekiller" några gånger till innan jag lägger mig..

"You're a cold blooded murderer
Baby never did I think you could,
Be such a cold blooded murderer
You're a lovekiller you're a murderer"

Inga kommentarer: