2010-09-24

Helg

Framme i Sthlm, framme på hotellet och jag skulle absolut kunna bo på hotell oftare. Det är så fantastiskt skönt. Lyxigt! Det är fredagkväll och jag har spenderat den på ett flyg och sedan på ett hotellrum. Kan kvällen bli bättre? Nix, inte i min värld och det liv som jag lever just nu. Vilket bara innebär jobb, som många vet! Det jag hade kunnat tänka mig att göra ikväll istället var iofs att få vara med på frikvällen i Skellefteå som tydligen gick hur bra som helst på Ego. Vilket känns fantastiskt kul! Vem hade kunnat tro det, med tanke på att vi mer eller mindre är inbyggda. Så tusen tack till alla er som besökte EGO ikväll, ni är bäst!

Nu ska jag krypa ner under mina hotellakan, släcka tv:n, sova i sju timmar, äta hotellfrukost, spendera dagen i skolan, kanske shoppa efter det, och sedan bara slappa på hotellet HELA lördagskvällen. Jag ska inte göra någonting alls, tror jag. Om inte någon kommer med något bättre förslag förstås? ;)

Godnatt & sov gott! Det ska jag göra, i mina hotellakan..

Inga kommentarer: